Snel gereageerd, goed uitgevoerd voor een goede prijs.Arjan uit Hendrik-Ido-Ambacht
Zeer tevreden de volgende x zeker weer beroep op hem doen.
Onze klus heeft hij samen met klussendienst Jacob Drent gedaan ook voor hem gelden deze cijfers. ...een top team samen...Mevr uit papendrecht
Voert de werkzaamheden goed en correct uit binnen de aangegeven planning.Marco is prettig in de omgang denkt mee in praktische oplossingen en bijna altijd bereikbaar, even een oproep gemist belt hij binnen een uur terug.Aad uit Rotterdam
Prima ervaring, werk is zoals afgesproken uitgevoerd. In de toekomst zouden wij Marco zeker weer benaderen.Erik uit Dordrecht
Goed, snel contact. Kennis van zaken. Heeft goed werk afgeleverd. We zijn erg tevreden.Kevin uit Hendrik-Ido-Ambacht
Ik heb goede ervaringen. Ik kreeg goede tips en suggesties over hoe de klus het beste aangepakt kon worden. Hij was altijd bereikbaar voor vragen en heeft vakwerk geleverd.Coen uit Zwijndrecht
Keurig /correct/ snel/ vriendelijk en meedenkend. ..voor herhaling vatbaar om nogmaals beroep op hem te doen!J uit Papendrecht
Marco is een topper service zo als service hoort te zijn.
reageert altijd snel,denkt met je mee en leverd goed werk, en evt nazorg indien nodig.
Vandaar dat hij al vaker bij ons terug is geweest.Jacqueline uit Papendrecht
Prima vakman met hart voor zijn werk en zijn klantenWil uit Zwijndrecht
Zeer goede ervaringen. Duidelijke afspraken, alles conform afspraken verlopen, prima werk afgeleverd!Martin uit Dordrecht
Geweldig. Wat een vakman. Samen met Klussenier Jacob Drenth de opdracht geweldig uitgevoerd. Het meedenken, de zorgvuldigheid; alles topWim uit Dordrecht
Prettig en vriendelijk. Flexibel (werktijd, sleutels ophalen) en creatief in het bedenken van oplossingen.Amber uit Zwijndrecht
Duidelijke snelle berichtgeving, en vooral netjes, tijdens het werk en de schriftelijke en mondelinge contacten.H uit Barendrecht
Vriendelijk, beleefd, goede adviezen, kortom heel tevreden zowel over Marco als zijn vakmanschapMarco uit Dordrecht
Alles is wel ingevuld dacht ik.Maar ik kan dan nog eraan toevoegen dat ik Marco bijzonder sympathiek vind. En dat ik blij ben met zijn adviezen en het werk dat hij geregeld heeftBoukje uit Dordrecht