De werkzaamheden zijn goed en snel gedaan. Geen verrassingen achteraf.Jan Willem uit Hendrik ido Ambacht
Goede vakman, weet veel, kan advies geven over meerdere werkzaamheden.Elly uit Dordrecht
Alles is wel ingevuld dacht ik.Maar ik kan dan nog eraan toevoegen dat ik Marco bijzonder sympathiek vind. En dat ik blij ben met zijn adviezen en het werk dat hij geregeld heeftBoukje uit Dordrecht
Een vriendelijke vakman die met je meedenktJeroen uit Zwijndrecht
Prettig en vriendelijk. Flexibel (werktijd, sleutels ophalen) en creatief in het bedenken van oplossingen.Amber uit Zwijndrecht
Ik heb goede ervaringen. Ik kreeg goede tips en suggesties over hoe de klus het beste aangepakt kon worden. Hij was altijd bereikbaar voor vragen en heeft vakwerk geleverd.Coen uit Zwijndrecht
Prima ervaring, werk is zoals afgesproken uitgevoerd. In de toekomst zouden wij Marco zeker weer benaderen.Erik uit Dordrecht
Marco is een vriendelijke man.
Is helder en duidelijk in het aangeven van de mogelijkheden die voorhanden zijn om de klus te klaren.
Duidelijke offerte en vooraf aangegeven wanneer hij ongeveer dacht dat de klus gedaan kon worden.
Klus hield in dat de boeiborden van de schuur vervangen moesten worden .Marco kwam met de oplossing om te renoveren met rockpaneel , wat aanzienlijk in kosten scheelde. Hij heeft het in een ochtendje geklaard en goed en netjes afgeleverd. uit Zwijndrecht
Gemoedelijke vakman. Heeft mijn klus ter plaatse bekeken en had een heel ander advies dan ik had verwacht waardoor er een nieuwe invalshoek is ontstaan voor deze klus. Fijn contact en als ik in de toekomst nog eens iets heb is hij de eerste diie ik ga vragen.Richard uit Zwijndrecht
Ik heb een prima ervaring gehad met Marco. Maar doordat het een klus betrof op een binnenvaartschip is het voor ons lastig een lange tijd vooraf een afspraak in te plannen. En op korte termijn was het voor Marco lastig in te plannen. Maar in goed overleg zijn we anders overeengekomen en heeft enkel de materialen geleverd. Hierbij was geen sprake van een 9:00 tot 17:00 mentaliteit. En zou hem voor een andere klus zo weer terugbellen.Stephan uit Dordrecht
Betrouwbaar, werkt netjes, komt afspraken na en geeft goed advies.Astrid uit Dordrecht
Heel plezierig en een correcte werkwijze en uitvering.A.S. uit zwijndrecht
Afspraken allemaal goed nagekomen. Naar tevredenheid is de achterdeur afgehangen.Steven uit Zwijndrecht
Vriendelijk, een goede vakmanML uit Maasdam
Duidelijke snelle berichtgeving, en vooral netjes, tijdens het werk en de schriftelijke en mondelinge contacten.H uit Barendrecht