Duidelijk , goede kwaliteit/ vakmanschap. Komt afspraken altijd na.Na afloop alles keurig opgeruimd.Dhr. H.S. uit Zwijndrecht
prettig contact, snelle werker, liet de boel keurig achter, zelfs een extra klusje geklaard. uit Dordrecht
Prima werk, snelle reacties op vragen, denkt goed mee. Top!Jwp uit Zwijndrecht
Komt ze gemaakte afspraken na!Elly uit Hendrik-Ido-Ambacht
Afspraken allemaal goed nagekomen. Naar tevredenheid is de achterdeur afgehangen.Steven uit Zwijndrecht
Gewoon dik in orde. Werkzaamheden zijn volledig naar verwachting uitgevoerd, beter zelfs. Rotzooi naderhand netjes opgeruimd. Alleen de offerte duurde wat langer, maar verder niets dan tevredenheid.Monique uit Hendrik ido Ambacht
Marco is een topper service zo als service hoort te zijn.
reageert altijd snel,denkt met je mee en leverd goed werk, en evt nazorg indien nodig.
Vandaar dat hij al vaker bij ons terug is geweest.Jacqueline uit Papendrecht
Voert de werkzaamheden goed en correct uit binnen de aangegeven planning.Marco is prettig in de omgang denkt mee in praktische oplossingen en bijna altijd bereikbaar, even een oproep gemist belt hij binnen een uur terug.Aad uit Rotterdam
Het contact was prettig, de offerte vond ik qua prijs oké. Ik heb liever een meer gespecificeerde offerte, maar ik begrijp het ook, dat een klusbedrijf dit niet altijd doet. De uitleg die ik daarover kreeg was duidelijk.
ik vond het fijn, dat ik kon gaan werken, terwijl de klus werd gedaan. Er werd weinig troep gemaakt tijdens de werkzaamheden en naderhand werd alles netjes achtergelaten. Het resultaat is goed geworden. Daar ben ik erg blij mee. Het huis is echt opgeknapt. Ik zou meneer van Kol zeker aanbevelen.Karen uit Dordrecht
snelle reactie/klus niet uitgevoerd, zelf opgelost. door snelle reactie staat hij nu onder de voorkeursknop voor toekomstige klussenHANS uit Zwijndrecht
Ik heb goede ervaringen. Ik kreeg goede tips en suggesties over hoe de klus het beste aangepakt kon worden. Hij was altijd bereikbaar voor vragen en heeft vakwerk geleverd.Coen uit Zwijndrecht
Zeer goede ervaringen. Duidelijke afspraken, alles conform afspraken verlopen, prima werk afgeleverd!Martin uit Dordrecht
Voert de klus uitstekend uit en communiceert heel erg duidelijk. Houd de klant goed op de hoogte wanneer hij de klus uit gaat voeren, komt op tijd en levert mooi werk af.Remco uit Sliedrecht
Via telefoon kon ik geen cijfer geven, Marco scoort op alle punten een 9 plus. Een echte vakman. uit Hendrik-Ido-Ambacht
Prima vakman met hart voor zijn werk en zijn klantenWil uit Zwijndrecht